Danija:
* Kreditų galimybės įmonėms.
* Kreditų garantijos (100 mlrd. fondas).
* Valstybės dalyvavimas privačios įmonės valdyme (pvz., „Opel”).
* Subsidijos naujų automobilių platinimui.
* Išlaidos viešąjai infrastruktūrai.
* Mokesčių sumažinimas gaunantiems mažesnes pajamas.
* Techninių nedarbo schemų išplėtimas.
Jungtinė Karalystė:
* Mokesčių naštos bendrovėms lengvinimas.
* Investicijos į būstą ir infrastruktūras.
* Subsidijos naujiems automobiliams.
* Garantuoja, jog paskolomis rems automobilių pramonę.
Prancūzija:
* Fondai investicijoms į automobilių ir būsto, statybos sektorių.
* Išmokos skirtos išsaugoti automobilių kompanijoms.
* Didinti subsidijuojamą įdarbinimą.
* Techninių nedarbo schemų išplėtimas.
Italija:
* Atidėjimas PVM kėlimo.
* Techninių nedarbo schemų išplėtimas.
Ispanija:
* Investicinė programa automobilių pramonei: paskolų garantijos tyrimams ir taikomajai veiklai.
* Pramonės politika investuojant į programas tokiose srityse, kaip atsinaujinančių energijos šaltinių, automobilių ir t.t..
* Finansinė parama bedarbiams, kurie turi mokėti už įkeistą nekilnojamąjį turtą.
Belgija:
* Didesnės bedarbio išmokos dėl laikinos bedarbystės.
* Garantuotas atleistųjų iš darbo įdarbinimas kiekvienam darbuotojui.
TRUMPESNIO DARBO POLITIKA
Danija:
* Darbo rinkoje laikomasi „„trumpalaiko darbo“ politikos = Kurzarbeit “:
* Valstybės subsidijos darbo užmokesčiui neaktyviems darbuotojams ar darbuotojams, kurie dirba trumpiau nei nurodyta kolektyviniame susitarime.
* Paskutiniai pakeitimai: laikotarpis turėti teisę į pašalpą pratęstas iki 18 mėnesių (gali pratęsti dar iki 24 mėnesių).
* Kolektyvinės sutartys (sektorių, įmonių lygmens) dėl lankstumo ir darbo laiko trumpinimo. , pvz , lanksčios darbo laiko sąskaitos „Volkswagen”.
* Teisėtumas žymaus darbo laiko sumažinimo dėl ekonominių priežasčių, bendrovės struktūrinių pokyčių ir neišvengiamų vienkartinių įvykių – procedūra – būtina registracija federalinėje darbo agentūroje (BAA).
* Minėto darbo laiko trumpinimo privalumai:
* Darbuotojai lieka įdarbinti.
* Galimybė mokymams ir perkvalifikavimui (finansuojamas BAA).
* Socialinio sektoriaus teisės išlieka.
* Nauja: taip pat laikiniems agentūrų darbuotojams būtų taikoma.
Prancūzija:
* Statutinis sutrumpinto darbo laiko darbas = „chômage partiel “:
* Valstybės finansuojami min. mokėjimai: nuo 2009 sausio 1d. – 60% valandinio bruto darbo užmokesčio, o chemijos sektoriuje 80%!
* Tinkamumo: nuo 2009 sausio 1 d., 6 savaites (prieš tai buvo 4 savaites), po to: išmokas moka Assedic (nedarbo agentūra).
* Dalį laiko dirbantys darbuotojai įtraukiami ( nuo 2009 sausio 1), jei jie dirba mažiau nei 18 valandų per savaitę.
* Visų pirma, automobilių, metalo, chemijos ir statybos pramonėje.
* Profesinio perėjimo sutartys ( „CTP” – Contrats de transsition professionelle): Aktyvi darbo rinkos politikos priemonė, apima mokymo ir kvalifikacijos kėlimo priemones.
Belgija:
* Laikinasis nedarbas dėl ekonominių priežasčių, kaip įstatyminė darbo rinkos priemonė – Mokėjimai finansuojami nacionalinių įdarbinimo įstaigų: 70 ar 75% maks. Darbo užmokesčio, esant maks. ribose mėnesio pajamos, priklauso nuo trukmės teisė (6 mėnesius / 6 mėnesius /> 1 metai).
Belgijai ir Nyderlandai:
* Laikinas ekonominis nedarbas:
* Agentūriniai darbuotojai taip pat įtraukiami(nuo 2009 m. sausio)! Laikinosios ekonominės nedarbo.
* Kolektyvinės sutartys dėl darbo laiko sektoriaus lygiu (pvz., metalo) ir įmonės lygiu (, ypač automobilių, plieno sektoriuje).
* Kolektyvinės sutartys dėl lankstaus/trumpesnio darbo laiko kompanijos / įmonės lygiu, ty automobilių pramonės, metalo sektoriuje.
Nyderlandai:
* Įstatymu nustatytas trumpesnis darbo laikas reglamentuojamas Įstatymu dėl nedarbo.
– Paprastai dėl neišvengiamų laikinų krizinių reiškinių, prasitęsusių ekonomine krize iki bendrovės turi įrodyti jog pelnas sumažėjo 30% dėl ekonominės krizės per pastaruosius 2 mėnesius.
* Valstybės finansuojama užmokesčio proporcija:
– 75% dienos darbo užmokesčio už pirmuosius 2 mėnesius, 70% trukmei iki 24 mėnesių (su maks. dienos darbo užmokesčio riba).
– Tik nuolatiniams darbuotojams!
-Visų pirma automobilių pramonė, plieno sektorius.
LMP
informacija