I. Ruginienė padarė šuolį potencialios įtakos reitinge

Verslo nuomonės lyderių reitingą kasmet sudaranti „Kantar“ rinkos tyrimų ir įžvalgų bendrovė trečiąsyk išmatavo aktyviausių ekspertų potencialią įtaką. Potencialios įtakos indekso TOP dvidešimtuke aštuonios pozicijos tenka ekonomistams ir finansų sektoriaus atstovams.

Didžiausią šuolį tope padarė Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos prezidentė Inga Ruginienė, kone dukart savo potencialios įtakos rodiklį augino ir Lietuvos prekybos įmonių asociacijos direktorė Rūta Vainienė. Lyderystę antrus metus išlaiko bankų sektoriui atstovaujantys Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas, Žygimantas Mauricas, „Luminor“ vyr. ekonomistas ir Vitas Vasiliauskas, balandį kadenciją baigiantis Lietuvos banko valdybos pirmininkas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Potencialios įtakos indeksas matuojamas įvertinus asmens žinomumą, gyventojų palankumą jam ir pasisakymų skaičių.

Pirmas šešias pozicijas tope užima tie patys asmenys kaip ir pernai, su nedidelėmis rokiruotėmis, o Potencialios įtakos indekso 2021 metų TOP15 ir pokytį per metus galite rasti čia.

Pozicijai potencialios įtakos indekse turi ir visuomenės palankumas:
Tyrimas taip pat parodė, kaip verslo nuomonės lyderiai tapatinami su atstovaujama organizacija – kartais žmonės labai gerai žino pačius ekspertus, bet painioja, kam jie atstovauja.

Iš aktyviausių verlso nuomonės lyderių labiausiai su savo atstovaujama organizacija – Lietuvos profesinių sąjungų konfederacija – tapatinama jos pirmininkė Inga Ruginienė.

Verslo nuomonės lyderių reitingą kasmet sudaro bendrovė „Kantar“, stebėdama verslo sektorių, asocijuotų organizacijų ir akademinio sluoksnio atstovų reputaciją medijose bei visuomenėje. Analizuojami bankininkystės, draudimo, telekomunikacijų, mažmeninės prekybos sektoriuose veikiančių kompanijų atstovai ir 25 ekspertai, atstovaujantys Lietuvos bankui, verslo organizacijoms ar akademiniam sluoksniui. Atstovų citatos žymėtuose reklaminiuose straipsniuose į analizę neįtrauktos. Analizuojama 90 spaudos leidinių, 10 interneto svetainių, 4 radijo stočių žinių laidos ir 5 televizijos kanalų žinių laidos per 2020 metus.

Matuojant žinomumą ir palankumą, tapatinimą su atstovaujama bendrove bei nustatant Potencialios įtakos indeksą, atliekama reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa, ji atlikta 2021 metų vasario mėn., internetu apklausus 857 respondentus, 16-65 metų amžiaus. Ištirta 20 pernai dažniausiai cituotų verslo sektorių atstovų. Duomenys lyginami su 2020 m. vasario apklausos duomenimis.

Pažeidžiamos Jūsų teisės darbe? Praneškite apie tai mums!