Lietuvos švietimo profesinės sąjungos atstovai siūlė atsisakyti sumanymo kvalifikacijos kėlimo veiklą vertinti formalizuotai, t.y. skaičiuoti ne tik kursuose išbūtas dienas ar aukštojoje mokykloje gautus akademinius kreditus, bet pasitelkus taškus, bandyti aprėpti labai plačią mokytojo veiklą keliant savo kvalifikaciją. Toks sumanymas, anot kritikų, demonstruoja ministerijos valdininkų nepasitikėjimą mokytoju ir sukurs prielaidas popierizmo didinimui. Kita aštrios diskusijos tema – bandymai kvalifikacijos tobulinimą tiesiogiai susieti su mokytojų atestacija, nuošalyje paliekant mokytojo darbo kokybės vertinimą. O juk kvalifikacinė kategorija teikiama visų pirma už kokybišką darbą su mokiniais, o ne už sugebėjimą tą darbą dirbti. Diskusija baigėsi sutarimu, kad visi taškai ant „i“ bus sudėti, kai ateinančios savaitės pradžioje, atsižvelgiant į trijų susitikimų metu pareikštas nuomones, bus paruoštas galutinis, jau trečias koncepcijos projektas, kurį po aprobavimo ir patvirtins ministras. Tokiu būdu patvirtinus koncepciją, švietimo ir mokslo ministras faktiškai patenkins vieną ir vasario 21 d. mokytojų streiko reikalavimą.
Siekiant įgyvendinti naują Pedagogų kvalifikacijos kėlimo koncepciją, artimiausiu metu bus pradėti ruošti atitinkami norminiai dokumentai, detaliai reglamentuojantys visas pedagogų kvalifikacijos tobulinimo procedūras. Visų šių dokumentų rengime aktyviai dalyvaus Lietuvos švietimo profesinės sąjungos ekspertai.
LŠPS informacija