Švietimo ir mokslo ministerija išgirdo ašdps pasiūlymus

Vienas iš pasiūlymų buvo peržiūrėti Švietimo ministerijai pavaldžių įstaigų funkcijas. Profesinės sąjungos vertinimu tokių įstaigų akivaizdžiai per daug, jos dubliuoja viena kitos veiklą, neretai apkrauna mokytojus nereikalingu popierizmu.


Vasario – kovo mėnesiais Švietimo ir mokslo ministerijoje veikė iš vidaus ir išorės ekspertų sudaryta darbo grupė, kuri peržiūrėjo ministerijos struktūros ir su ja susijusių institucijų funkcijas, įvertino jų veiklos efektyvumą. Ekspertai savo išvadose patvirtino AŠDPS anksčiau suformuotas prielaidas: daugelis ministerijai pavaldžių įstaigų atlieka dubliuojančias ar biudžetinėms įstaigoms nebūdingas funkcijas, todėl turi būti pertvarkytos.


Balandžio 14 d., Švietimo ir mokslo ministro Gintaro Steponavičiaus įsakymu buvo suformuota koordinacinė grupė, kuri peržiūrės keturių ministerijai pavaldžių įstaigų funkcijas. Grupė pateiks siūlymus, kaip reorganizuoti šias bendrąjį ugdymą koordinuojančias įstaigas, atsisakant dalies jų vykdomų, biudžetinėms įstaigoms nebūdingų funkcijų, bei atitinkamai mažinant etatinių darbuotojų skaičių.
Koordinacinė grupė peržiūrės Pedagogų profesinės raidos centro, Mokytojų kompetencijos centro, Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros bei Švietimo plėtotės centro veiklą. Bus įvertintos šioms įstaigoms skiriamos lėšos, jų atliekamos funkcijos ir vykdomos programos.


„Finansinė – ekonominė krizė priverti ŠMM atsižvelgti į profesinės sąjungos pasiūlymus, pertvarkyti ministerijai pavaldžių įstaigų tinklą,“ – ministro žingsnius komentuoja AŠDPS pirmininkas A.Jurgelevičius. „Mokytojai senokai kalba apie keistokus ministeriją „aplipusius“ darinius. Šioms įstaigoms lėšų skiriama tikrai nemažai, tačiau realios naudos mokytojai tiesiog nemato.“


 


 


AŠDPS informacija

Pažeidžiamos Jūsų teisės darbe? Praneškite apie tai mums!