Lapkričio 30 d., ketvirtadienį, įvyko Lietuvos kelių ir autotransporto darbuotojų profsąjungų federacijos valdybos posėdis.

Jis prasidėjo nuo UAB „Kautra“ direktoriaus Lino Skardžiuko pranešimo. Jis posėdžio dalyviams pristatė neseniai pastatytą Kauno autobusų stotį. Pasak jo, šio projekto sąmatinė vertė yra 15 mln. eurų. Statant Kauno autobusų stotį, buvo įkurta dukterinė įmonė, paruoštas architekto Gintaro Balčyčio projektas ir bankams tektas verslo planas.

Projekte numatyta rekonstruoti Kauno autobusų stotį kartu įrengiant prekybos centrą „Rimi“. Projekto plotas 113200 m2: parkingas –  5400 m2, Kauno autobusų stotis – 105360 m2, prekybos centras „Rimi“ – 1590m2, siuntų terminalas – 850 m2. Sena Kauno autobusų stotis uždaryta 2015 m. rugpjūčio 1 d., o nauja Kauno autobusų stotis atverta 2017 m. sausio 24 d. Joje įrengta moderni keleivių aptarnavimo sistema elektronine erdve, 21 autobusų išvykimo aikštelė, bilietų savitarnos kasos keleiviams ir kita. Pastebėtina, kad po Kauno autobusų stoties rekonstrukcijos 20 proc. padaugėjo  keleivių (per parą aptarnaujama 13 tūkst. keleivių; iš Kauno autobusų stoties per parą išvyksta apie 700 autobusų). Po pristatymo sekė klausimų-atsakymų sesija.

Federacijos pirmininkas Bronius Bučelis priminė, kad įsigaliojo naujas Darbo kodeksas ir jame yra numatyta suderinti Darbo apmokėjimo nuostatus iki 2017 m. gruodžio 31 d. Taip pat įmonės administracija turi apsispręsti dėl darbo tarybos kūrimo. L. Skardžiukas atsakė, kad šiuo metu apie tai kalbamasi su profesine sąjunga. Į klausimą dėl kolektyvinių derybų pasirašant kolektyvinę sutartį jis atsakė, kad su profesine sąjunga ir taip sutariama žodžiu.

Po pirmojo pranešimo B. Bučelis pateikė pranešimą apie III-iąjį ketvirtį. Jame akcentuoti susitikimai ir profesinių sąjungų veikla. Federacijos valdyba pirmininko pranešimui pritarė.

Trečiu klausimu diskutuota dėl Lietuvos kelių ir autotransporto darbuotojų profsąjungų federacijos ir Transporto darbuotojų profsąjungų federacijos bendradarbiavimo susitarimo projekto pasirašymo su Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacija „Linava“. Šia tema netrūko diskusijų ir pasisakymų. Pasisakė Vairuotojų profsąjungos pirmininkas Ramūnas Narbutas ir Transporto darbuotojų profsąjungų federacijos pirmininkas Algirdas Markevičius. Federacijos valdyba bendradarbiavimo sutarčiai balsų dauguma pritarė.

Vėliau išklausytas pirmininko pavaduotojo Sauliaus Matulaičio pranešimas dėl Valstybinės įmonės „Kelių priežiūra“, jungiant kitas regionines įmones.

Valdyba neiškėlė Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos pirmininko kandidatūros ir nutarė pirma išklausyti kandidatų į LPSK pirmininko ir generalinio sekretoriaus pareigas kovą vykstančiame Federacijos valdybos posėdyje.

Federacijos valdyba patvirtino tris delegatus į VI-ąjį LPSK suvažiavimą. Jie – B.Bučelis, pirmininko pavaduotojas Saulius Matulaitis ir Janina Nemekštytė.

Federacijos valdyba taip pat pritarė UAB „Ukmergės keliai“ profsąjungos pirmininko Antano Kriukelio kandidatūrai į Valstybinės įmonės „Kelių priežiūra“ valdybos narius nuo Lietuvos kelių ir autotransporto darbuotojų profsąjungų federacijos.

Kitas Lietuvos kelių ir autotransporto darbuotojų profsąjungų federacijos valdybos posėdis numatytas 2018 m. kovo 22 d. Marijampolėje.